niedziela, 3 kwietnia 2011

Spring 1958

Dziś rano na jarmarku staroci znalazłam modowy magazyn z 1958 roku. Świat Mody nr 35 wiosna. Cudne wiosenne stylizacje z lat pięćdziesiątych nadal aktualne w 2011. Inspirujące znalezisko za 2 złote.
Today in the morning on the flea market I found fashion magazine from 1958. Fashion's World No 35 spring. Gorgeous spring design from fifties is still up to date. I paid 2 zloty (50 cents) for this inspiring trove.


Kupiłam też figurę Matki Boskiej, szukałam długo takiej w dobrym stanie. Ta nie jest w najlepszej formie, ale spróbuję ją odnowić. Nie mam pojęcia jak ...
I also bought Our Lady figurine. I had been looking for it for a long time. This one is in bad condition but I will try to renovate it. I have no idea how to do it.


Pięknę wiosenne, leniwe popołudnie :) Spędzę je z książką "Jeden dzień" Davida Nichollsa.
Beautiful spring lazy afternoon. I am going to read "One Day" by David Nicholls.

2 komentarze:

  1. ale cudeńka znalazłaś :)

    i jak Ci się podobała książka Jeden dzień ?

    OdpowiedzUsuń
  2. "Jeden dzień" podobała mi się bardzo. Szczególnie sposób, w jaki autor skonstruował opowieść i pętla czasowa, jaką zastosował. Poza tym zakończenie, jak pisałaś, było zaskakujące. I przez cały czas wściekałam się na Em i Dexa ;).

    OdpowiedzUsuń